Welkom - Reisverslag uit Diever, Nederland van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Diever, Nederland van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

04 Januari 2011 | Nederland, Diever

Hé mensen en welkom op mijn dagboek.

Via dit dagboek probeer ik iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen en avonturen tijdens mijn studie in Amerika. Lijkt het je leuk om mij te volgen via mijn dagboek dan kun je jezelf aanmelden voor de mailinglist zou blijf je van al mijn verhalen op de hoogte.

Zodra ik in Amerika zit zullen de eerste verhalen wel volgen.

Veel leesplezier en alvast bedankt voor je bezoek.

Niek

  • 04 Januari 2011 - 19:53

    Misha:

    Hey!!
    Super om te horen dat je naar Amerika gaat!
    Alvast veel succes en heel veel plezier

    Liefs Misha

  • 04 Januari 2011 - 19:57

    Ina Middelveldt:

    He Niek,

    Leuk dat je op reis gaat, ik wens je heel veel plezier en we houden je in de gaten.
    Leuk dat je ons de link heb gestuurd.

    Goeie reis en we zullen je berichten hoe het ons in Wapse vergaat.

  • 04 Januari 2011 - 20:20

    Jolyn:

    Nou ik ben benieuwd hoe het straks gaat in Amerika! Heb me aangemeld voor de mailinglist.

    Geniet van je laatste dagen in Nederland en vast veel plezier/succes daar !!!

  • 04 Januari 2011 - 21:13

    Merel:

    Hey,
    Supervet dat je naar de VS gaat!! hoelang ga je en wat ga je precies doen!!!
    super veel succes, ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben ;)
    liefs

  • 04 Januari 2011 - 21:43

    Irene ( Moeder Iris):

    Hoi Niek
    Heel veel succes in de USA
    we gaan je volgen!!!
    goede reis and good luck!!

  • 04 Januari 2011 - 22:16

    Trijntje:

    Bedankt voor de link
    We gaan je volgen hoor.
    Een goede reis en niet teveel feesten daar hé?
    Je gaat daar voor de 1e plaats voor je studie heen. ha ha

  • 08 Januari 2011 - 21:49

    Ria Zantinge:

    Niek, we blijven je volgen!
    Succes en heel veel (leer!) plezier!

  • 11 Januari 2011 - 18:33

    Mariët:

    Hej broertje,
    Nog 3 dagen en dan ga je eindelijk..
    Zie je woensdag sowieso nog even..
    Liefs,

  • 12 Januari 2011 - 22:12

    Pa En Ma B:

    Hallo Niek

    Heel veel plezier in the USA.
    Ontzettend veel genieten en de studie niet vergeten.

  • 13 Januari 2011 - 07:57

    Harrie Boerhof:

    beste niek
    geniet ervan en ik hoop dat je er een goede tijd hebt zo,n ervaring vergeet je nooit weer
    gr harrie

  • 13 Januari 2011 - 14:22

    Marloes En Wilma:

    nou daar ga je dan.we zullen je in de gaten houden!!!!
    groet marloes en wilma

  • 14 Januari 2011 - 19:34

    Tante Gerda:

    Hallo Niek,
    We wensen je een hele mooie tijd in de V.S. toe.
    We zijn benieuwd naar je avonturen.
    Groeten van ons allemaal.

  • 16 Januari 2011 - 18:26

    Greetje & Femmie:

    Hallo Niek,

    We wensen je een buitengewoon, brillant en bijzonder leuke tijd toe.
    We blijven de reisverslagen van je volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Studie Wisconsin

Actief sinds 04 Dec. 2010
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 28904

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 25 Mei 2011

Studie Amerika

Landen bezocht: