New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu

New York

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

15 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zijn we dan.

Eindelijk zijn we dan in de states en ja zelfs op de eerste dag hebben we al genoeg beleefd.

Het begon allemaal heel vroeg. 5 uur je bed uit en in de auto richting Schiphol. Toen zowat de hele groep compleet was toch maar even kijken waar we moesten inchecken. Helaas 2 uur vertraging, maar goed dat mocht de pret niet drukken.

Om 12 uur stegen we dan eindelijk op. Na een reis van 8 uur waren we dan eindelijk in New York. Vanaf het vliegveld pakte wij de taxi richting hotel (1x opgelicht) en daar hebben we maar direct ingechecked het was toen ongeveer 4 uur plaatselijke tijd.

We zitten in de wijk China town en dat is te zien als je zou zeggen ik loop in Peking je gelooft het ook. We zijn toen maar is een stukje gaan lopen en hebben daar onze eerste echte amerikaanse hotdog gegeten voor 2 dollar (2x opgelicht) de tweede konden we namelijk kopen voor 1,5 dollar maar goed. Het valt ook niet op dat wij buitenlanders zijn!

Savonds wezen eten in little italy was wel goed te doen alleen beetje koud daar binnen. Savonds lekker vroeg gaan slapen alleen daar betalen we de tol nu al voor. Zitten nog beetje in ritme van Nederland dus van morgen vroeg wakker om uurtje of vijf.

Dus vandaar deze blog op dit tijdstip.
Veel lees plezier en de groeten van mijn mede reizigers.

UPDATE: Onze plannen voor deze week zijn om naar 5th avenue te gaan, vrijheidsbeeld, time square, ground zero, empire state building en al die andere leuke bezienswaardigheden.

Niek.

ps. de foto's volgen

• 15 Januari 2011 - 11:30

Martial:

repost(A)

• 15 Januari 2011 - 11:43

Marijke:

Aaah leuk leuk!
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen en foto´s!
    Have fun!

• 15 Januari 2011 - 17:56

Gert:

belooft nog wat. Een goede tijd daar.

• 16 Januari 2011 - 21:36

Heleen:

Woeij, jij houd je blog nu al beter bij dan Jer!!

Haha klinkt goed daar! Nu al opgelicht, Jerry valt toch niet zo op in ChinaTown zou je zeggen (A)

Geef Jerry maar een dikke knuffel van mij (A)! (wel echt doen natuurlijk!)