Goodbye New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu Goodbye New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu

Goodbye New York

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

20 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo dat was het dan!

Ons laatste weekje vakantie is dan nu echt voorbij. Het gaat beginnen en ik heb er echt ontzettend veel zin in. Helaas voor mij zit er eerst nog een weekend vrij af voor (goh wat jammer nou). New York was echt geweldig!! Op de laatste dag zijn we nog naar het Transport museum geweest en waren van plan om ook nog naar het vliegdekschip te gaan, maar helaas ik kon de druk toch niet weer staan. Had namelijk vernomen dat Ajax-Feyenoord om 14:45 lokale tijd was te zien op onze hotel kamer! Dus ik rapido richting hotel. Gelukkig niet voor niets die lui daar uit 010 alle hoeken van het veld laten zien:P

Gelukkig ging onze über toerist en huisfotograaf (Jerry) wel heen. Er zijn dus genoeg plaatjes voor in het plakboek! in de namiddag hebben we nog een feestje gebouwd tot 8 uur! toen nog even naar Time Square echt super vet in het donker! Daarna zijn we maar weer verder gegaan met ons eigen feestje! tot een uur of 1. De rest ligt nu te maffen ook ook zo, maar kon het natuurlijk mijn vaste volgers niet aan doen om niks meer van mij te laten horen.

Morgen (eigenlijk vandaag al) vertrekken we om 16:00 naar Chicago een vlucht van ongeveer 3 uurtjes. Daarna nog 3 uur rijden naar Platteville dus lange dag voor de boeg! Als ik daar aan kom zal ik wel even proberen een kort stukje te maken over eerste indrukken enzo! komt goed 'wordt vervolgd!!'

Zoals beloofd heb ik ook nog foto's deze zijn van mijn persoonlijk fotograaf Jerry en staan op zijn eigen site. De foto's van het begin staan hier ook dus het kan zijn dat je sommige dubbel ziet. De link hieronder weer helemaal kopiëren en naar de adres balken plakken!

http://www.jvkluitenberg.com/?p=116

Tepel!

  • 20 Januari 2011 - 11:33

    Jolyn:

    Dat is toch wat, zelfs in NY blijf je thuis voor Ajax - Feyenoord !!!
    Ik zat in het stadion, zat achter 't doel! Gezellig man.
    Sterkte met de verhuizing vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niek

Studie Wisconsin

Actief sinds 04 Dec. 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 28907

Voorgaande reizen:

14 Januari 2011 - 25 Mei 2011

Studie Amerika

Landen bezocht: