Bassie en Adriaan - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu Bassie en Adriaan - Reisverslag uit Platteville, Verenigde Staten van Niek Boerhof - WaarBenJij.nu

Bassie en Adriaan

Door: Niek

Blijf op de hoogte en volg Niek

10 Maart 2011 | Verenigde Staten, Platteville

Zo daar was ik weer. Ik kan alvast meedelen het wordt dit keer niet zo’n lang verhaal (AHH jammer! Waarom niet?) nou ik zal het uitleggen. Vandaag namelijk hele dag druk geweest met boodschappen doen voor de trip en leren. Moeten namelijk morgen nog een tentamen, maar na het tentamen stappen we dat ook gelijk in onze VAN voor de trip.

Zoals beloofd zal ik nog een iets betere beschrijving geven wat we gaan doen op onze roadtrip. We vertrekken om 3 uur in de middag en rijden dan tot een uur of 12 – 1 richting Mount Rushmore (je weet wel al die hoofden). De trip hierin is iets langer dan 12 uur rijden dus moeten we vrijdag morgen ook nog een stukje rijden. We willen rond een uur of 12 aankomen daar en gaan dan maar direct wat dingen bekijken. We weten nog niet of we die nacht in onze eigen tent of in een wigwam gaan slapen. De volgende dag gaan we naar het National Park daar in de buurt. Zondag gaan we er dan vroeg uit om richting Yellowstone National Park te rijden.

In Yellowstone hebben wij een hotel gereserveerd voor 2 nachten. Maandag gaan we dan de hele dag op sneeuwscooters het park in en daar alle mooie dingen bekijken die het te bieden heeft. Hier heb ik echt super veel zin in en lijkt ons echt geweldig. Maandag nacht slapen we dan nog in het hotel. Dinsdag er weer vroeg uit om richting Zion National Park te gaan. Op de route ligt ook Salt Lake City, dus daar willen we ook nog even kijken. We weten na Salt Lake nog niet welke route we nemen (zijn namelijk meerder schitterende opties), maar dat vragen we wel aan wat locals.

Proberen rond een uur of 12 uur in de nacht aan te komen. Zodat we woensdag kunnen beginnen aan onze 2 daagse hike door Zion National Park. Dit is een ander hoogtepunt van de trip. Back To Basic en lekker kamperen in een schitterend natuurgebied. Na Zion willen we naar de Grand Canyon dit is maar 3 uurtjes rijden dus dat gaan we vrijdag doen.

De Grand Canyon lijkt ons echt zo super vet en we gaan dan ook proberen of we de Bassie en Adriaan tour kunnen doen. Dan zie je namelijk alle HELE vette dingen in de Grand Canyon, ohja we hebben nemen ook een bal mee zodat we even een balletje kunnen trappen in de Grand Canyon (hoe vet is dat!). We weten nog niet welke dag we weg gaan uit de Grand Canyon. Alleen weten we wel dat onze klassen dinsdag weer beginnen en we dan eigenlijk wel terug verwacht worden. De terug was is ongeveer een 12 uur rijden, maar onderweg zijn er wel weer hele mooie dingen te zien.

Zo, kort om denk dat ik mij aankomende week zeker niet gaan vervelen. Ohja, voor jullie (mijn vaste volger) is er ook goed nieuws. De huisfotograaf Jerry gaat ook mee dus die zal echt mega veel foto’s gaan maken en ik ga er zelf ook het nodig schieten. Ik kan jullie wel vertellen dat ik er echt verschrikkelijk veel zin in heb! Alle Amerikanen zeggen ook dat het een geweldige ervaring zal worden dus laten we het hopen.

Voor nu neem ik dus even afscheid van jullie en kom terug rond 22 maart. Dan kun je natuurlijk ook alle verhalen verwachten van deze geweldige trip.

Catch you at the flip side!

• 10 Maart 2011 - 06:27

Niek Boerhof:

Oh nu al een correctie!

Terug van Grand Canyon is geen 12 uur rijden maar 24 uur rijden! maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken!

• 10 Maart 2011 - 06:36

Harrie:

dag niek bedankt voor verslag
    ik ben benieuwd naar de fotos
    goede reis
    harrie

• 10 Maart 2011 - 06:45

Niek Boerhof:

Ha oom!

Dat is vroeg uit de veren!

Nou ik ga lekker slapen!

en die foto's gaan zeker goed komen

• 10 Maart 2011 - 07:08

Jolyn:

Zoo, dat noem ik nog eens een vakantieplanning !
    Heeel veel plezier, volgens mij gaat het heel gaaf worden!

• 10 Maart 2011 - 09:32

Mariet:

Broertje, heel veel plezier..
    En denk aan de foto die je moet maken in je boxershort he:P
    Have fun..
    Liefs,

• 10 Maart 2011 - 10:13

B100:

Ik heb ook altijd pech!
    Nou kan ik een week niet met je kletsen maar dat mag de pret niet drukken.. heeel veel plezier lieverd!

• 10 Maart 2011 - 12:58

Trijntje:

Heey Niek.
    Dat was zeker kort, maar we houden nog wat tegoed.
    Alle dagen de belevenissen bijhouden he!
    We willen niets missen.
    Een hele goede reis en een behouden aan/thuiskomst.
    Veel plezier, maar dat lukt wel.

Lieve groeten uut Wapse

• 10 Maart 2011 - 14:13

Marijke:

Nou idd een planning zeg!
    maar het wordt vast super tof!
    Veel plezier!

• 10 Maart 2011 - 14:52

Pa En Ma :

Hey zeun.

Kalm an doen en goed utkieken.
    Veul plezier en veural een bulte bekieken.
    Na ofloop natuurluk wel alle platies bekieken die aj knikt hebt. Wee bint beneit.

• 10 Maart 2011 - 18:54

Arjan:

Hey brüder,

Veel plezier met de Bassie en Adriaan tour. Pas op voor handige Harry ;-)

Wij vliegen ondertussen naar Indonesië. Welliswaar is bassie daar niet geweest, maar we zullen ons ook wel vermaken.

Groeten

• 10 Maart 2011 - 19:42

Plony:

Ha die Niek,
    Even nog net op de valreep:
    een Heeeeele fijne vakantie toegewenst, en succes met je tentamens die je op dit moment aan het maken bent.
    Ook de groeten van de boswachter die nu naar PSV zit te kijken.
    We zien uit naar de foto's en het volgende verslag.
    groetn v.a. de Noordes

• 15 Maart 2011 - 11:20

Harrie En Maaike:

Hallo Niek,Leuk om jou belevenissen te volgen. Geniet en het ga je goed. Wij blijven je volgen, Groeten vanuit Wittelte Harrie en Maaike